Fagforbundet Namsos

Fagforeningas forside arkiv

Fylkeskontoret vil være stengt 21. og 22. august 2007

Fylkeskontoret er stengt tirsdag 21. og onsdag 22. august pga. personalsamling og andre møter. Nestleder Gunn Elin Flakne kan nåes på mobil 950 26 110.

Livredd Rita skal tape valget (Adresseavisen 17.08.07)

Rushtidskrangel til topps i Ap: Miljøvernminister Helen Bjørnøy ble i går kalt inn på teppet til statsminister Jens Stoltenberg etter Adresseavisens oppslag i går.

Ap har ikke skjønt poenget (Adresseavisen 16.08.07)

Miljøvernminister Helen Bjørnøy om rushtidsavgiften i Trondheim: «Ap har ikke skjønt poenget» Miljøvernminister Helen Bjørnøy (SV) kaster seg nå inn i debatten om rushtidsavgift som raser i Trondheim og tar et kraftig oppgjør med Trondheim Ap. - Politikere som sier nei til dette, mister sin troverdighet.

Pensjonisttur 12. september 2007

Pensjonistutvalget i Sør-Trøndelag har gleden av å invitere forbundets pensjonister til tur igjen. I år går turen med hurtigruten fra Trondheim til Kristiansund, og med buss hjem igen.

Respekten for godt fagforeningsarbeid (Oss tillitsvalgte nr. 3/07)

Vi må gjøre jobben sjøl, sier nestleder i Fagforbundet Sør-Trøndelag Gunn Elin Flakne når hun blir spurt om hva hun synes om KFO sin "hjertesak"

Trondheim: For gammel til å bli undersøkt (Adressa 17.07.07)

St. Olavs Hospital og NTNU valgte å utelate 75-årige Sonie Heen Fagerli fra undersøkelsen om kvikksølvskader hos tannlegesekretærer, fordi hun er for gammel

Rapport fra lederkonferansen i juni 2007

I dagene 6.-7. juni ble det avholdt lederkonferanse for fagforeningslederne og fylkesstyret på Quality Augustin hotel i Trondheim.

Egen valgkampside på tillitsvalgtsnettet

Det er nå opprettet en underside på tillitsvalgtsnettet med valgkampstoff. Her finner du materiale som er beregnet spesielt for tillitsvalgte. Siden er ment å utfylle den åpne valgsiden i boksen til høyre (valg 2007 i Sør-Trøndelag) samt stoff på fagforbundet.no.

Stans pensjonistranet (Adresseavisen 09.05.2007)

AFP må videreføres! sier leder i LO Trondheim, Arne Byrkjeflot. Han og flere hundre personer er samlet til streik på Torvet i dag.